Lakes Entrance

30 november 2017 - Lakes Entrance, Australië

Op weg vanuit Foster naar Lakes Entrance zien we het landschap langzaam veranderen van een rollende groene heuvellandschap, in een beach en meren gebied.

Na in een natuurrijk gebied te hebben gezeten komen we in een echte vakantie/holiday gebied met bootjes, hengelsportzaken, jachthavens en visboten.

Lake Entrance ziet er anders uit dan de andere dorpen en plaatsen waar we tot nu toe zijn geweest.
Ons verblijf is maar voor 1 nacht in een van de Motel Allambi Holiday Apartments.
Ook hier is alles aanwezig met een goed bed en prima douche.

Onze motel heeft in het appartement een wasmachine, droger, wasrek, strijkplank en strijkijzer. Dus is een wasje draaien prettig om te zorgen dat alles weer schoon terug in de koffer kan.

Waarom nemen we altijd teveel spullen mee? We dragen vaak hetzelfde of wisselen af met ook weer hetzelfde en de rest blijft in de koffer.
En gelukkig hebben we tot nu toe nog geen lange broek of vest nodig gehad.

Deze accommodatie heeft een kleine zwembad.
Niet al te groot en het ziet er erg uitnodigend uit.
De familie naast ons hebben er al luidruchtig gebruik van gemaakt en ik ben van plan om er iets later er gebruik van te maken.

Omdat we de volgende ochtend alweer vertrekken en ook gebruik willen maken van de WiFi hebben we uiteindelijk niet zoveel van Lakes Entrance gezien.
Het restaurantje boven de visafslag kiezen we als de plek om te eten ‘s avonds.
Het wordt verser dan vers:
‘Zalm op huid gebakken, zoete aardappels en spinazie’  en het eten is weer een feestje!
En dan is het alweer laat en tijd om te gaan slapen zodat we morgen weer uitgerust verder kunnen reizen.